Hilarious Ergonomics

Onsdag 26/11
Dagens humör: Tillfreds


Nu är äntligen flyttten på avdelningen klar. Glassen har hittat in i skåpen medan bär och desserter flyttat ut i disken. Återstår bara att justera så att fyllnadsgraden blir tryckande perfekt =P
Utbildning inom ergonomi fick man efter jobbet. Känns lite överkurs. Jag vet redan att man ska använda benen och ha rak rygg. Det tror jag alla i arbetslivet har lärt sig. Problemet ligger ju i hur bra man tillämpar det man lärt sig. jag har då varken tid eller lust att göra en korrekt lyftteknik. Dels ser det oerhört töntigt ut och för det andra blir effektiviteten farligt låg. Okej att det handlar om min kropp men jag kommer nog inte lyssna på den så väl som man kanske borde =P

Nu sitter man och värmer lite glögg på spisen. Ska bli en liten glöggkväll me ett par polare. Har börjat uppskatta den heta juldryck på senare tid. Bara lukten påminner om julefrid =P

Imorgon ska jag köra en efterlängtad storhandling. Kylskåpet gapar tomt så dags för en påfyllning med diverse livsmedel.

Puss i Ljumsken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0