International Toilet Day

Lördag 22/11
Dagens humör: Utvilad och trött på samma gång


I´m back! Var väl över två veckor sedan jag bloggade senast. Ingen idé att sätta sig i bloggtvång. Har man inte lust så har man inte. That´s it!
Men nu är jag ju här vilket då bevisligen är ett tecken på att lusten är tillbaka. Om man ska sammanfatta den perioden i mitt liv som jag haft blogguppehåll så har det mest präglats av jobb. MTK-utbildning har jag hunnit med också. Även personalfest. Allt kretsar kring detta heliga jobb =P .. Men man får väl vara mer än nöjd att ha en trygg arbetssituation. Arbetslösheten har ju en formkurva som pekar åt helt fel håll.
Om man ska berätta mer om personalfesten så kan det sägas att det var den roligaste festen hittills av dom 4 jag deltagit i. Första tillfället på Stenungsbaden höll väl högre klass men eftersom jag överskattade leverns förmåga så stöp jag alldeles för tidigt. Så årets fest var för min del kanon. Fasike vilka roliga arbetskollegor man har ändå. Grymt sköna original!

För övrigt så var det Internationella Toalettdagen i Onsdags. Seriöst?! Jag vet att tanken och idén bakom det är godhjärtad och enbart avsedd att hjälpa behövande men måste man göra varenda dag till ngt speciellt..? I slutändan kommer det inte finnas en helt vanlig dag, en simpel Tisdag eller Torsdag. Alla dagar kommer ha sin internationella prägel =P 

Nu ska jag göra mig fräsch och dra på mig kostymen. Det nalkas dop för min kusin så då får se anständig ut =)

Puss i Ljumsken

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0