Delayed Trick or Treat

Tisdag 4/11
Dagens humör: Hög arbetsmoral


En veckas blogguppehåll...riktigt illa! Men det har varit en rätt intensiv vecka med mycket bollar i luften. Det har varit filmkvällar, hockeykvällar, afterwork... ja, ni vet, allt det där jobbiga o tråkiga som måste genomlidas =P Och i helgen var det ju halloween. Jobbade Lördagen men efter arbetspasset så drog jag till Ung en stund. Där blev det lite glögg och chill. Sällskapet som hade samlats där var rätt ointresserade av utgång så jag hakade på det forna Kode-gänget. Det blev mest att leta efter andra och att allmänt flumma runt i stan men det var kul ändå. Men ack så sleten jag var dagen efter. Somna ju för det första på bussen hem så vaknade i min barndomsby så man fick vackert krypa med svansen mellan bena till mor o far och be om sovplats. Just like the old days =P Hade ju även glömt att ladda kylskåpet med partydryck under Lördagen så fick ge mig an slattarna vilket betydde ett intag av allt från cider och folköl till aurora och glögg =P

Funderar på att gadda mig igen. Men så mycket planer som snurrar i huvudet så jag vet att det inte kommer bli av på ett bra tag. Toaletten är ju först på listan sedan blir det ju altanbygge när det nalkas för våren. Hur som helst blir det en tatuering på ryggen. En rätt stor T-formad .. Tror ni kan tänka er hur det kommer se ut =P Sedan har jag även velat ha en streckkod på handleden. Den får man nog på köpet när man gör gaddningen på ryggen så det blir perfa vettu =)

I natt avgörs det vem som blir USA:s president. Spännande, men inte i den omfattningen så att jag kommer hålla mig vaken och följa sändningarna =P Räcker att läsa alla hundratals artiklar från kvällstidningarna nästkommande dag =)

Ska försöka blogga med tätare intervall nu. Kanske inte varje dag men många dagar i veckan =P

Go ghetto-låt :
Slim Thug - Click Clack


Puss i Ljumsken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0