Arcade

Måndag 24/11
Dagens humör: Överambitiös


Förstår inte hur jag orkar blogga idag men ibland överträffar man sig själv. Stämplade in 04.50 imorse på jobbet och stämplade ut runt 12,5 timme senare.. Och då hade man bara tagit 20 minuter rast under hela dagen. Det är sjuukt .. Men nu får man för att man tror man är en maskin. Trött är bara förnamnet. dricker en kopp varm choklad och efter den är uppdrucken så är det sängen som gäller, oavsett va klockan står på.

Börjar bli förkyld, näsan är igentäppt och huvudet bultar. Blir så när kylan överraskar än. Borde vara rätt förberedd på det i och med att man jobbar på frysavdelningen men alltid samma sak =P ..

Och imorgon väntar en efterlängtad löning =) Funderar på att köpa X-box 360 lr ngt .. Längesen man hade en spelkonsol o det är inte helt fel att ha ett när man vill fördriva tid =)

Fan, Anna åkte ut ur idol i Fredags. Då har ju båda mina favoriter försvunnit, förutom anna va ju Lars en frisk fläkt. Kevin förtjänar att vinna mest av dom som e kvar. Men ska jag vara ärlig följer jag inte idol längre. Fyra veckofinaler har jag missat. Själva konceptet känns ju fel när medelmåttor (om ens det) som Johan Palm o Robin B når top fyra ... ?! Före deltagare som Lars, Anna och Loulou. Det är för att svenska folket har all makt. Om det blir en idol 2009 måste dom göra om reglerna så juryn får något att säga till om även i veckofinalerna =) 

Nu är chokladen uppdrucken och ska borsta bissarna. Blir till att lägga sig i sin goa säng och kolla på färjan. Håkan "inga konstigheter" Hallin är så underhållande =P Synd bara att man inte skrattar med honom utan åt honom =P 

Natti Natti

Puss i Ljumsken 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0