Thursday with Camouflage

Torsdag 27/11
Dagens humör: Behaglig saknad


Hela dagen har känts som en typisk Söndag. Sovit länge, gått rastlös ett par timmar, kastat in en tvätt, varit o handlat, laddat hem film som man glott på till en godispåse.. Som sagt, en klassisk Söndagskänsla. Till o med kunde jag ana ett  bakrus imorse trots endast en kopp glögg igår kväll =/ Det funkar ju inte i praktiken men mentalt kändes det äkta =P

Ledig idag, jobb imorgon, ledig Lördag, jobb Söndag. Skönt på sätt o vis att ha sina lediga dagar lite utspritt. Nackdelen e la att få upp tempot på dom där "kläm-arbetsdagarna"..

Jag är inte mycket för musikaler men denna låten är faktiskt väldigt fin. Kanske för att jag tycker Peter Johansson är Sveriges bästa sångare men men =) Kalla mig fjolla men här är låten! =P

Puss i Ljumsken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0