Lovely but Maladjusted

Torsdag 23/10
Dagens humör: Likgiltig


Då har man snart nått veckans höjdpunkt, the weekend. Känner att jag kanske lever för lite på vardagarna och sparar allt krut till slutet av veckan nuförtiden men den ekvationen går ändå inte ihop. För jag är ju jävligt seg, tråkig och stationär även på helgerna. Ne, kanske lite väl självkritiskt att anklaga mig för att vara torr och tråkig, så illa är det inte =)

Hjälpte brorsan igår med att fixa en egen sida/profil på möteplatsen. För er som inte hänger med är det en dejtingcommunity eller helt enkelt en sajt för nätraggning =P
Lite intressant om jag får erkänna. Säkert många som har fördomar som att alla som går med i sådana här lite mer seriösa communities för partnersök är socialt missanpassade. Inte kapabla att ta kontakt på annat sätt. Personerna som dömer på det viset är dom som lever i det förflutna. Dom som tycker det ska vara som det alltid har varit. Men saker och ting utvecklas och förändras. Så även dejtingens värld. Tycker det är spännande när det dyker upp olika former och möjligheter att jaga kärleken. Jag personligen är inte så intresserad av att jaga kärleken för tillfället så jag väntar med att signa upp mig och därmed bli en seriös nätraggare =P

Orkar inte dra upp filmerna jag sett. Det får vänta tills imorgon. Bara skjuter upp saker och ting. Illa Emil!! =)

Puss i Ljumsken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0