Improved Schedule

Fredag 3/10
Dagens humör: Glädjespridare


Det är ju ny månad nu kom jag på. Helt sjukt att det bara är typ två månader tills julpyntet ska upp igen. Tror jag ska invenstera i en grann plastgran =P Är det jul ska det banne mig vara äkta julstämning också! Men lite tidigt att planera för det stöket nu. Hösten har sin storhetstid nu så bara att blita ihop och invänta bättre tider. 

Fick mitt nya schema idag av chefen. Snarlikt från det befintliga men lite justeringar ändå. Jobbar till exempel aldrig senare än tre vilket är soft =). Är ledig varannan Torsdag till skillnad från nu då jag bara är ledig var tredje. Sedan har min halvhelg blivit en Söndag istället för tidigare då det var en Lördag (mitt önskemål).
Så istället för att som nu jobba 5-6-5-6 (antal arbetsdagar/veckan) så jobbar jag hädanefter 5-6-5-5 men har ändå heltid. För att vara ett schema för en handelsanställd är det helt okej. Har dock inte haft mitt uppföljningsmöte om framtiden så där återkommer jag med mer information så fort det händer något =)

Äntligen Fredag ..? Har inte ens tänkt på att det väntar en helg runt hörnet. Knegar imorgon så det är nog en anledning till att jag inte känner den där förlösande befrielsen. Aktiviteten ikväll består då givetvis inte av att shotta jäger och gå på charmoffensiv utan det blir lite inomhusfotboll med polarna. Får se om min kondtion pallar för trycket =)

So Break Yourself Against My Stones
And Spit Your Pity In My Soul
You Never Needed Any Help
You Sold Me Out To Save Yourself
And I Won't Listen To Your Shame
You Ran Away - You're All The Same
Angels Lie To Keep Control...
My Love Was Punished Long Ago
If You Still Care, Don't Ever Let Me Know



Puss i Ljumsken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0