Summer Overture

Onsdag 15/10
Dagens humör: Uppe i varv


Det har varit en slitsam dag. Slängde mig i soffan först vid sextiden. Men har hunnit unna mig en hel del bekvämligheter också. Efter kneget lyfte jag lite skrot och som belöning på min självdisciplin la jag mig o brände hud några minuter =) Fick även ge mig iväg på ett besök hos frisören. Började odla en inte allt för sexig fluff. Men nu är den borta så jag kan andas ut. 

Ledighet väntar imorgon, wiiiee!  Tanken är alltid att jag ska sova ut ordentligt men ofta vaknar man redan vid åtta-nio. Inte för att man är pigg och utvilad utan för att kroppen inte är inställd på att sova ut =P ... men ligga och dra sig kan man ändå..
Morgondagen ska ägnas åt att städa lägenheten och så har brorsan lovat att slinga mitt nyklippta hår =)

Vad tror ni ljuder i mina högtalare? Techno? Rock? Pop? Nej, det är klassisk musik i form av Mozart som fångar mitt tycke denna afton. Riktigt udda är jag. Ena dagen Slipknot och nästa dag Mozart =) Breeeed musiksmak ..

Känner ingen direkt blogglädje ikväll så stannar gärna här och ägnar mer tid när lusten är starkare =)

Puss i Ljumsken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0