Tequila Knockout

Söndag 26/10
Dagens humör: Raaaastlös


En grå dag. Tyst, ensam och bara jävligt grå... Har precis vaknat. Kanske ska dra och lira fotboll snart men vädret blir man ju inte motiverad av precis. Så jag tror det blir till att se på massa filmer och bunkra upp med chips och godis =P


Igår vart det kalas för min brorsdotter. Stor del av släkten var samlade så det var väldigt trevligt. Man träffas för sällan. Efter ett par rejäla portioner tacos och efterföljande kladdkaka satt man en lång stund och jäste i soffan. När kalaset var slut och jag åter var hemma i min lya hade klockan blivit runt nio. Funderade på att dra ut och sänka ett par kalla på krogen så fixade iordning mig, drog på mig skor och öppnade ytterdörren. Fick svar nog av att bara kolla ut. Ingen utgång för Emil! Vilket skitväder, underkylt regn och stormvindar typ. Det blev på med pyajamasbyxorna och Ben & Jerrys framför tv:n istället =P

I Fredags kom vi iallafall ut. Olearys blev det och det var roligt. Man går ju inte ut i Kungälv för att träffa nytt folk utan mer för att det är så bekvämt och just det faktum att man känner dom flesta. 
Jag hade rätt bra vätskebalans tills Katron langade fram tequilan, den kan knocka en. Nu klarade jag mig från att hamna i apstadiet men gillar inte att gå på spriten. Oberäknelig vätska det där =P Föredrar att bygga fyllan på mjöd =)

Veckans (udda) Örongodis:
Plan B - End in the streets


Imorgon, ny vecka, nya möjligheter

Puss i Ljumsken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0