Upcoming Massage

Måndag 13/10
Dagens humör: Trött men tillmötesgående


Finns en hel del bra tv-program att fördriva tiden med just nu. Serier som Frasier, Two and a half men, Simpson, Las Vegas är grymt underhållande och det är alltid något av dessa som sänds när man slår på tv:n, Perfekt! =) Mindre bra program är ju Judys domstol som i stort sett handlar om att "domaren" Judy ska dumförklara och såga dom "åtalade". Riktigt amerikanskt och därmed tillgjort och löjligt.

Bekvämt att man hade tranportmedel i form av farsans bil idag. Kunde snooza ett par minuter längre men var fortfarande inte mänsklig när jag steg upp. Imorgon väntar i och för sig en harmonisk lagertjänst och efter den har jag satt upp mig på en timmes massage vilket ska bli en total njutning. Känner mig rätt spänd och stel överlag. Kanske för att man tränat hårt i en månad nu utan att lägga större vikt på streching. En och annan muskelknuta kan nog upptäckas och förmodligen knådas ut =)

Johan kom idag och gjorde mig lite mer hoppfull om kommande helg. Han bad mig byta Lördag så att han jobbar min Lördag, alltså nu i helgen. Omedelbart tackade jag givetvis ja. Uppskattar ledighet mer än pengar just nu. Jag kommer ändå få ta hans Lördag vecka 44 vilket visade sig vara hallowen-helgen. Men jag är inte sexton längre så det är ingen märkvärdig "högtid". På äldre dar tar man det lite mer sansat och njuter av stillheten =P

Puss i Ljumsken

Kommentarer
Postat av: Gabban

Yeah, Frasier e grymt!

2008-10-16 @ 19:03:28
URL: http://tartagni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0