Social Defamation

Torsdag 9/10
Dagens humör: Fortfarande Situationsanpassad


Finns inget jobbigare än att lyssna på socialdemokraterna nu när dom är maktlösa. Konstant smutskastning på den nya alliansen. Alla beslut dagens regering tar är tydligen fel och bidrar till ett sämre Sverige medan dom är övertygade att deras strategi är den optimala för landet. Varför visade dom inte det under alla dessa år då dom faktiskt hade makten? Det är ju sossarna som har ställt till med alla problem som nu moderaterna får åtgärda. Nä, låt inte socialdemokraterna få makten igen. Då kommer vi återgå till systemet som gör det i stort sett lika lönsamt att vara hem med socialbidrag än att knega arslet av sig. Det har skett mycket positiva förändringar sedan den nya alliansen tog över så 100 % förtroende till dom!

Vid horisonten skymtar jag helgen. Utan arbete på schemat, bara nöje! Blir med all säkerhet minst en utgång för det var pinsamt längesedan jag var ute och festade helhjärtat.  Och om man ska göra det ordentligt måste man söka sig utanför byhålan Kungälv så det blir the big city.

Dagen har varit ett rutinuppdrag. Får dock allt svårare att dra mig upp på morgonen. Det nya schemat är jag nöjd med men det  innebär en del tidigare mornar. Rättare sagt så handlar det om sammanlagt 21 arbetsdagar/månad där jag börjar 07.00 två dagar och resten är det 06.00 som gäller. Så det tär lite på en i slutet av veckan när klockan ringer. Men jag tror morgonhumöret är rätt stabilt ändå =)

Puss i Ljumsken


Kommentarer
Postat av: Gabban

Fan va grymt sagt det om alliansen och sossarna! gött att ngn iaf. fattar hur fan det ligger till ;)

2008-10-10 @ 17:13:42
URL: http://tartagni.blogg.se/
Postat av: bengtsson

om du är sugen på att hänga på oss så ska vi nog in till stan och kolla matchen och sen ut. hör av dig om du är sugen!

2008-10-10 @ 17:32:39
URL: http://lynch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0