Schizophrenia

Måndag 20/10
Dagens humör: På bristningsgränsen


Har haft en timeout från bloggandet över helgen. Inte haft någon ork att skriva och ventilera mina tankar och funderingar. Man kan ju tro att jag har haft en fullspäckad helg utan utrymme för bloggen men så är inte fallet. Helgen har varit mycket fattig på upplevelser att minnas. Fredags har jag ju berättat att det inte blev mer aktivt än idolfinal och ett par smuggelöl och Lördagen bjöd absolut inte upp till bättre dans. En rekordseg för och eftermiddag där man inte engagerade sig i något. Kvällen ägnades åt att sitta me ett par kompisar och se på dansbandskampen. Det är ju skandal att man som herre i sina bästa år ska sitta hemma en Lördagkväll och se på pensionärsunderhållning. Jag får iallafall skylla min inaktivitet på att jag jobbade Söndag.

Lite skumt. Under jourmorgonen så tyckte jag vid flera tillfällen att någon viskade mitt namn. Men när jag vänder mig om är det uppenbart bara inbillning. Låter rätt sjukt va? Ser nog inte onormalt ut när man snurrar runt som en vilsen själ i butiken i tron att någon kallar på en. Kanske är en inledande fas vilket kommer att visa sig utvecklas till en fullskalig schizofreni =P Får hoppas att så inte är fallet.

Om vi håller oss till dagens händelser så är dagens arbete utfört. värstingpasset på 11 timmar. Var farligt nära att somna om under min uppvakning men upp kom jag, och även i tid till jobbet. 04.54 stämpla man in =) Efter jobbet blev det faktiskt något så hurtigt som en joggingrunda i fontin tillsammans med Johan och Gustav. Skönt att komma ut i naturen och röra på sig. Inte för att jag har ett stillasittande jobb men det har blivit mer regel än undantag att man kastar sig i soffan så fort man kommer hem och där blir inga barn gjorda, eller?? =P. Nä, ut och bränn kalorier Emil! =P 

Puss i Ljumsken  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0