Thunder & Lightning

Torsdag 2/10
Dagens humör: Slö & Oengagerad


Tor är skogstokig. Det blixtrar och dundrar utanför, dock ganska mysigt att vara inne i värmen när vädret visar sin sämsta sida. Nä, att Tor vaknat på fel sida råder det inget tvivel om, fick till och med koppla ur all elekronik en kort stund för det var som en strob på högvarv utanför. Inget vidare att få ett omfattande haveri på datorn.
När jag var yngre var jag riktigt psykiskt labil när det började åska. Det var raka vägen till bilen som gällde. Nu har jag lugnat ner mig och ser inget otäckt med att det blir oväder =) Alla har sina perioder i livet =P

Sov till elva idag. Inte som förra torsdagen då en herre utrustad med gräsklippare och överskottsenergi störde min skönhetssömn redan vid åtta-snåret. Det är skönt att jobba kväll något pass i veckan dels för omväxling och för att man behöver en liten sovmorgon då och då för att ladda batterierna.

Idol är ju inne på dom sista uttagningarna innan Fredags-finalerna drar igång. Finns en del potentiella idoler dock mest tjejer. Killarna håller inte så värst hög nivå tyvärr. Undantag för Lars Eriksson =) I ett skede som detta förtjänar inte en pojk som Johan Palm att vara med. Han har möjligen energin och till viss del utstrålningen men ge honom ett par år så han iallafall får genomgå målbrottet och börja på mellanstadiet.

Har unnat mig en stor portion kladdkaka med lösvispad grädde nu efter jobbet. Frödinge Kladdkaka är utan tvekan godare än den man gör själv. Magisk! Blev kanske aningen mycket frosseri så får i princip rulla till sängen nu för den nödvändiga sömnen.

Puss i Ljumsken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0