Wildcard Beautiful

Fredag 17/10
Dagens humör: Tvetydig


Usch va Johan Palm suger! Förstår inte vad folk ser hos honom. Men tydligen så gillar både juryn och svenska minderåriga denna diskantsjungande pajas. Lite segt att veta att hur dålig han än kommer vara framöver så kommer det finnas drösvis med fjortisar som räddar honom genom röstning för hela månadsbidraget. Tror ändå inte han når topp tre men han kommer nå långt på grund av alla nyföddas sympati och stöd.
Verkar tyvärr som om Yazmina får lämna ikväll. Hon är ju en av mina tre favoriter. I och för sig är hon mitt wildcard för jag gillar henne inte så mycket för rösten utan mer för att hon är gudomligt vacker =) ..
Har ju fortfarande anna och lars i mitt stall som jag tror stenhårt kommer komma topp fem. Någon av dom kommer fightas me LouLou om segern ...

Ikväll kommer jag att ta det väldigt passivt fastän det väntar en ledig morgondag. Jag skulle kunna tänka mig en utekväll men intresset från övriga vänner och bekanta är såpass svagt att det inte är något alternativ. Istället ser jag som ni förstår på idol och tar det allmänt soft i väntan på den kommande sömnen. Inte för att vila upp mig inför morgondagen för den kommer inte bli mycket vassare än denna men vissa helger får bara bli väldigt lugna och behärskade =)

Måste bara säga en sak, jag älskar Munkegärde! Detta är ett perfekt område att bo i. Det är lugnt och stillsamt men ändå nära till kungälv centrum och även till bussförbindelserna mot stan. Jag tycker om min lägenhet så extremt mycket.. Liksom, jag bor i en rymlig tvåa med två uteplatser med bokskog alldeles utanför och överlag ett mycket bra läge. MVG =)

Puss i Ljumsken

Kommentarer
Postat av: Heléne

dålig uppdatering bro ;P

2008-10-20 @ 13:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0