Suspect Phone Call

Lördag 4/10
Dagens humör: Ambivalent


Usch va trött jag var imorse. Lät mig själv "snooza" (vet fan inte hur det stavas) från klockan kvart i fem till tio i sex. Och då skulle jag ändå infinna mig på arbetet vid sex. Men jag hann. Dock utan frukost i magen. En hel del folk som inhandlade sin föda idag. Så irriterande när man inte kan jobba effektivt för att man måste glida slalom mellan folkmassorna. Men utan dom hade jag inte haft jobb eller lön så man får väl vara belåten ändå =P

Kvällen bjuder på många alternativ. Gustav, Krille och Skåneman ska till trädgårn. Ung, Tony och Pablo ska till BLVD. Bengan, Dojjan, Heléne och en massa ska på inflyttningsfest hos Holmström. Och Dennis, Catta och Björn skulle visst se något bra band på Liseberg. Men jag sitter ändå i min ensamhet och bloggar samtidigt som jag försöker lista ut vad jag vill göra. =/
Lutar ju åt stan eftersom tre av alternativen återfinns där men inflyttningsfest är soft och alltid bekvämt att gå ut i Kungälv.  Både stan och Kungälv har ju fördelar likväl nackdelar så får knäcka en kall och värdera läget =P

+25260962203 . . . Någon som vet vad det är för nummer? Fick detta samtal omkring midnatt i Måndags. Hann inte svara och hade nog inte gjort det även om jag hade hunnit för det är jävligt suspekt nummer. Sveriges landsnummer är ju 0046 vilket betyder att mitt nummer skulle börja med +4670250.... Då bör detta nummer vara 0260-962203 och ha landsnummer 0025 ..? Jag är förvirrad men riktigt nyfiken på vem det egentligen var som befann sig på andra linjen ..

Nu ska jag i vilket fall slänga på mig skjortan och ringa ett par viktiga samtal angående kvällens bravader =) Vi ses därute i vimlet gott folk..!

Puss i Ljumsken

Kommentarer
Postat av: bengtsson

bra i kungälv eller?

2008-10-05 @ 16:05:45
URL: http://lynch.blogg.se/
Postat av: Rosa

Hej hej...

Jag har oxå blivit uppringd av detta nummer. Är det ett sånt där det kostar 1000000 kr o ringa upp det tros???



//Rosa

2009-03-23 @ 13:54:22
URL: http://rosa-villanshojd.blogspot.com
Postat av: Anonym

+252 är landsnumret för Somalia. Kostar kanske 200 kr/minut att ringa.

2009-03-28 @ 13:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0