Laundry Day 1

Måndag 6/10
Dagens humör: Utmattad


Veckans första dag börjar lida mot slut. Försökte hitta ork att träna efter den 11 timmar långa arbetsdagen men det var lönlöst. Lite besviken på mig själv för nu har jag haft fyra dagar utan att träna, Samvetet säger skarpt till mig att det måste bli gymaktivitet tre dagar i rad nu för att komma tillbaka på banan.

Grymt kallt och vidrigt har det varit i helgen rent vädermässigt. Tror det var på fredagsmorgonen jag cykla ner till jobbet kring sjutiden och såg små snöfläckar på marken. Nu visade det sig att det inte var årets första snö utan en hagelskur men jag tror ändå snön gör entré tidigt i år. Inte för att stanna men genom att markera =) Resten av helgen har det blåst och bjudit på underkylda regnskurar så detta är ett smakprov på den kommande svenska vintern =P

Tvättdag idag vilket inte är alldeles för avancerat för har ju egen maskin. Behöver ingen direkt framförhållning =) Lutar åt att det blir en städdag imorgon efter alla övriga nödvändiga sysslor. Ta fram dammsugaren som väcker dom döda och svabba golv =P

Sista anhalten för kvällen blir att slå sig ner i soffan med lite kvällsmat och varva ner till något bra program. Sedan tror jag inte det blir några problemos att slockna i sänghalmen =)

Puss i Ljumsken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0