PrologBlogg


Då har man fastnat i den nya modeflugan, bloggandet. Som en våg har den svept över oss. För ett år sedan var blogg någonting främmande för dom flesta. Nu vet till och med mormor vad det handlar om. Bloggvärlden är här för att stanna, det har blivit en del av den nya livstilen. En livstil som man lite elakt kan beskriva som kommersiell. Att marknadsföra sig själv (eller iallafall sin åsikt) och fånga uppmärksamhet. Just det att det har blivit så inne att ha en åsikt om allt och alla tror jag har gjort att bloggandet växt så enormt.

Det va prologen det. En rätt seriös inledning men härifrån går det nu bara utför =)

Bengan som fick mig att testa på detta så får ge det en chans. Men jag är förväntansfull. Fungerar ju lite som terapi att blogga. Ventilera sina tankar och funderingar. Så det betyder att jag kommer blogga mer för min egen skull än dom få läsarna, sorry =P

Ska fundera lite över hur mitt bloggupplägg ska se ut framöver. Vill ju gärna ha ett genomgående tema eller tråd. Är en man som föredrar fasta rutiner vettu, eller inte. Men vi får se hur det formar sig. Nu e iallafall bloggdebuten avverkad och jag är en i gemet!

Puss i Ljumsken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0