Knit an fashion

Onsdag 17/9
Dagens humör: Nöjd & Belåten


Mmm, steek! Lunchade på jensens idag. Älskar kött över allt annat, fattar inte veganer o annat antikött-folk vad dom går miste om? En saftig blodig stek jämfört med en torr sparris..? Jag är också djurvän men jag följer ändå min medfödda instinkt att äta kött, det är naturens gång. Men alltid ska det sticka ut vissa grupper som ska göra uppror mot dom mest självklara sakerna. Alla veganar och dylikt är i trotsåldern, thats it! =P

Är inne i en period där jag är villig och sugen på att konsumera och investera. Lägenheten är ett klockrent bevis på det men även igår och idag när jag var inne i stan och kollade runt lite på det nya klädmodet. Hittade extremt mycket som föll mig i smaken. Jag som egentligen sällan brukar vara på shopping-humör. Men kanske bara är så att det som är inne just nu faller mig i smaken... Stickade tröjor som är hett älskar jag och perfekt att ha nu när det ruggiga höstmörkret kryper närmare. Så dagens shopping-skörd blev faktiskt två stickade tröjor, en stickad halsduk och en mössa, stickad såklart! =) .. inhandlade även ett par snygga mörka jeans. It´s fabulous =P

Så vart man ledig imon då .. känns alldeles perfekt tajmat med en sovmorgon nu. Och helt ärligt så känns det faktum att jag ska jobba hela helgen också rätt skönt och lägligt. Har minst sagt en ansträngd ekonomi nu efter shopping-infallet och ju mer jag jobbar, ju mindre blir risken för en blöt utekväll eller två =P Så kvällen kommer gå till att krypa ner i soffan med en varm kopp choklad och en trevlig film. Mmm, livsnjutaren har talat =)

Puss i Ljumsken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0