My Birthday

Torsdag 25/9
Dagens humör: Självkritisk

Congratulations to myself ..

Från 22 till 23. Ett år äldre men likväl ett år klokare och hetare =P Tänk att det var 5 år sedan man blev myndig. 1825 dagar och det känns typ som det var runt hörnet. Tiden eller rättare sagt livet bara viner förbi. Men minnen samlar man på sig ändå. Både bra och dåliga. Det senaste året har det dock mest innehållit den negativa sorten,  en känslomässig roller coaster som man kanske helst vill glömma men eftersom det tar tid får man istället ta lärdom av dom misstag och det som hänt =)

Min stora dag har inte varit så annorlunda, kalaset ska äga rum på Lördag så då blir det presenter och tårta. Och jobbade ju kväll idag så har mest fokuserat på det. Annat var det förr då man låg sömnlös av förväntan kvällen innan. Då man väcktes av falska men varma toner från föräldrarnas stämmor. Då man kom hem efter skolan och bordet var fullt med paket av olika färglada presentpapper, och så den obligatoriska miniatyr-flaggstången =) Nu tar man det mer med ro. Inte lika mycket känslor och förväntningar. Man är mer än nöjd bara man själv och sina närmaste är friska och lyckliga!  

Lite lustigt annars att typ hela familjen fyller under en period på fem dagar (jag och pappa 25:e. mamma 28:e och brorsan 30:e) Bara ena brorsan som inte är så vältajmad (15 november)

Lönen trillade in idag vilket öppnar för nya möjligheter. Inte minst när en ledig helg står för dörren. Ändå känner jag mig inte hundra för blöta tillställningar. Mer sugen på lugna kvällar med trevligt sällskap. Problemet är bara att hitta någon som tycker jag är ett trevligt sällskap =P

Puss i Ljumsken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0