The Recluse

Fredag 19/9
Dagens humör: Kramgo


Äntligen helg!! Trots att jag jobbar hela helgen så känns det alltid bättre att komma hem från jobbet en Fredag än en Måndag. Drog iväg en stund efter jobbet till mor o far och åt potatisgratäng =) .. passade även på att ta med mig bilen när jag drog mig hemåt så nu har jag bil hela helgen vilket underlättar en del =) börjar ju bli en aning kyligt att glida ner för backen vid sex-snåret numer. Hösten har verkligen gjort entré...

Kvällen bjuder inte på några äventyr av något slag. Ska slagga hyfsat tidigt, dels för att orka med jobbet imon och dels för att jag är allmänt seg. Varken kroppen eller det mentala har ställt in sig på att jag i dessa dagar är lite mer fysisk än under sommaren =P

Får ta o rycka upp mig när det gäller den sociala biten. Känner att jag dragit mig undan lite det senaste vilket på sätt och vis varit skönt för jag är en pojk som gillar att ha lite utrymme och tid för mig själv men det får ju inte gå till överdrift. Jag vill ju knappast utvecklas till en enstöring. Att i folkmun kallas för Eremiten Emil, hemska tanke! =P Så får börja arbeta bort mitt asociala beteende och bygga upp ett fungerande socialt nätverk igen =)

Puss i Ljumsken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0