Broadcast Yourself

Måndag 29/9

Dagens humör: Sammanbiten

Det finns saker jag ogillar, starkt! Till exempel när man vaknar och tror att klockan inte är mer än ett-två. I tron att man bara har att somna om sneglar man på klockan av ren vana men inser förskräckt att det är mer än väl dags att kliva upp. Det hände mig imorse och det fick mig att bli lite bitter. Leendet kom först tillbaka efter frukosten på jobbet vid tio-tiden.  Dels för händelsen jag nyss beskrev men även för att man missat att bemanna min avdelning så stod helt jäkla utlämnad på värsta dagen. Men det löste sig tillslut och nu mår Emil bara fint =)

Calle. Det är min otäcka granne. En man i sina bästa dar, eller nja, i sina sista. Han har inte terroriserat mig det senaste men det är för att jag går på tårna i min egen lägenhet för att inte reta upp honom =P Han är rätt (omedvetet) underhållande  och man kan inte göra annat än att ta honom med en nypa salt, Trots att han nog har total avsaknad av humor. Men hur lätt är det att ta en liten fossil som pratar som Greger i nile city på allvar? =P

Börjar bli en riktig film-recensent =) Filmvalet denna kväll blev Utan Spår (Untraceable) och jag ger den faktiskt godkänt om än svagt. En film som har lite influenser från både saw-filmerna och seven men även spelar med på det ökade behovet/intresset bland folk att synas med hjälp av internet (känner mig träffad =P). Broadcast youself som youtube skriver.
Filmen var iallafall helt okej uppbyggd och innehöll en del spänning men var aningen förutsägbar. Kanske ska börja betygsätta dom ordentligt framöver! Isåfall blir det en svag 3/5. Tidigare filmer jag skådat och nämnt i bloggen är ju Hell Ride och Vantage som får 1/5 respektive en stark 2/5 =)

Puss i Ljumsken


Kommentarer
Postat av: bengtsson

hahaha, en stark 2/5

gött betyg!

2008-09-30 @ 17:03:23
URL: http://lynch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0