Under Construction

Torsdag 18/9
Dagens humör: Filosofisk


Enda sovmorgonen denna veckan och vad händer? jo, dom klipper gräset alldeles utanför mitt sovrum vid halv åtta ..! Va är det för flöjtfasoner? När ska man få en ärlig chans att sova ut? Jag lyckades iallafall somna om och segade mig först upp vid tolv-tiden. Lite stekt ägg och bacon innan dagens enda utmaning stod på schemat, gympasset. Tredje passet för veckan så nu väntar lite vila så kör jag ett sista pass på Söndag.

Var och gjorde min veckohandling alldeles nyss. Mjölk, juice, korv, NUDLAR med mera. Har aldrig behövt köpa nudlar tidigare men nu får jag ta mig fan skaffa mig ett lager i nödfall. Krisen är nära =P
Idag tänkte jag kasta in ett par vitlöksbaguetter i ugnen och knäcka en kall till Idol och Vem kan slå F&F. Ska bli najs.

Skrev upp mig på firmafesten igår tack vare Marie. Hon var snäll och tog min Söndag =) .. För tredje gången (av tre tilfällen) så infaller tillställningen på min helhelg. Och jag jobbar bara helhelg var fjärde helg så det talar ju om ett grymt oflyt från min sida. Men tur i oturen så ställde ju Marie upp så hon får ett hjärtligt tack =)

Min bloggs utseende börjar forma sig ungefär som jag vill ha den. Men det kommer nog testas och bytas fram och tillbaka tills jag är helt tillfredställd. Till dess är min blogg som man säger "Under Construction" ..

Puss i Ljumsken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0