Avenyn By Night

Lördag 27/9
Dagens humör: Tröttsamt Energisk


Gå aldrig ut mot din vilja. När kroppen och sinnet förtvivlat skriker efter en chillkväll medan någon dominant kraft (tror den kallas för grupptryck) får en på andra tankar. Kunde inte tänka på annat än kebab och sänghalm igår kväll. Satt i soffan med ett par kvalitétsöl alá sofiero i kroppen och bara småtjöta med brorsan och en polare till honom. Kvällens aktiviteter skulle inte sträcka sig längre men plötsligt befann man sig i en lägenhet på avenyn tillsammans med skåning och Matiias. Det dröjde dock inte så länge innan man hamnade i ett förädiskt stadie, ett tillstånd där man är aningen primitiv och på jakt efter föda!
Sedan är det i stort sett mer regel än undantag att det efterföljande tillståndet blir än mer avdankad och trånande efter sänghalmen. Kvällen slutade vid tolv för mig och skåning, utan ens ha försökt komma in på någon klubb =P
Success FFS!

Gårdagens blogg fastnade visst i utkastet så fick publicera den idag så det blir två inlägg på väldigt kort tid. Känner mig som en bloggflöjt bara för det. Till slut kommer jag säkert köra en 24-timmarsblogg där jag återberättar varje timme i ett enskilt inlägg. Då är jag en äkta bloggis! =)

Nu väntar ett par timmar av röj och städ följt av ett träningspass. Det hela avslutas med det gemensamma kalaset hos mor och far. Där blir det iallafall garanterat chill. Just the way i like it =)

Puss i Ljumsken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0