Dreams of Chill

Fredag 26/9 (eftersläntad)
Dagens humör: Hängig


Usch för dessa drömmar. Vaknade kallsvettig inatt av en ruggig mardröm. En sån där när man får sån panik så man bara tvingar sig själv att vakna =) Lite coolt ändå att hjärnan kan pussla ihop sådana nervkittlande manus. Värre än Spielberg ju =P

Hur underbart är det inte att komma hem, dra på sig pyjamasbyxorna och inse att man har en hel helg ledig för frivilliga aktiviteter.. Det är en obeskrivlig känsla av lättnad och glädje. Ikväll trodde jag det skulle bli lugnt och fridfullt men partysugna krafter försöker få mig på andra tankar. Jag vet inte hur länge till jag kan stå emot ! Ni får veta hur det gått i morgondagens blogg =)

Puss i ljumsken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0