Bad Mood for a N00b

Lördag 20/9
Dagens humör: Irriterad


Nrj, hatar nrj..! Denna fantasilösa radiokanal ligger inne med en låtlista på 10-15 låtar som dom spelar om och OM igen. Rattade fram frekvensen idag på jobbet och under mitt pass spelades kate perry - i kissed a girl onekligen ohumant många gånger. Men kanske inte hade brytt mig så mycket om det inte hade varit en av Emils sämre dagar. Var extremt bitter idag och inte kunde jag gnälla på varken sömn eller hunger (vilket jag hade fått normal dos av). Helt enkelt bara en dag då man vaknar på fel sida och därefter uppfattar allt som motgångar =P
Det är när man är i detta labila tillstånd som man vill vara lite i skymundan och ta djupa andetag men icke sa nicke.. ! Både pension och barnbidrag hade inkommit så kunderna var som en flock pirayor på jakt efter en liten fläskkarré. Lyckligtvis överlevde jag den mentala påfrestningen och här sitter jag. Lördag och återigen en stillsam, harmonisk och framförallt vit kväll. Bloggen är sista aktiviteten innan jag intar sänghalmen. Funderade ett tag på att hänga på Dojjan, Bengan och gänget för lite chill o bärs följt av utgång men efter mer noggrant övervägande så mår jag nog bättre i att softa istället, i alla avseenden. Inte minst ekonomiskt! Hade blivit tvungen att planka in på krogen och fjäska till mig ett par avslagna carlsberg, inget dolce vita direkt! =P

Jourmorgon väntar när klockan ringer så det blir till att skaffa sig tillräckligt med sömn =)
Ta det nu lugnt alla som nu ska ut och slira och skaffa sig en blöt afton. Det finns en morgondag =P

Puss i Ljumsken 

Kommentarer
Postat av: robert

jotack, märkte när jag vakna förut att det kommer en "morgondag". aaah!

2008-09-21 @ 13:29:21
URL: http://lynch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0