Technique alá Matrix

Söndag 28/9
Dagens humör: Paralyserad


Nu återstår bara ett par timmar kvar av denna vecka. Det väntar mig 6 arbetsdagar innan nästa Söndag och lediga dag. Helt jävla sanslöst att jag varit så antifest en ledig lönehelg som denna, brukar aldrig banga utekvällar men nu gjorde jag det två gånger om. I fredags då jag inte orka något annat än att trycka i mig en night meal och igår då jag kom hem först vid elva från kalaset och verkligen inte hade lust att på ett par timmar komma ikapp till en normal fylla.  Brukar ofta blir så att man tappar kontrollen i dom hastigheterna =P
Kalaset var för övrigt trevligt. Roligt att se sina kussar . Låter gammal när man säger det men dom har blivit jäkligt stora. Christian är nästan lika lång som mig och fyller myndigt i December. Mikaela fyller systemålder och har blivit en ung kvinna =). Kommer ihåg när jag, mikis, mor och mormor var i Spanien. Då va hon inte mer än 11-12 , iof var jag inte heller så gammal men tiden går ändå fort.

På tisdag är det MTK-utbildning igen. Skona mig från eländet! Plugg är så otroligt tråkigt. Vet att det kan vara rätt nyttigt med att utbilda sig men önskar att man kunde utveckla matrix-tekniken då det bara är att mata in skills genom en sladd =P ..

Blev en skogspromenad en Söndag som denna. Var tvungen att utforska vildmarkerna i Munkegärde så gick ut på äventyr. Behöver ingen speciell stigning för att jag ska få upp flåset. Så var helt färdig när jag hade tagit mig igenom all vegetation och nått civilisation. Fanns bara en sak att göra. Ladda upp för en chillkväll =)
Hell Ride blev filmvalet som synades med brorsan. Tarantino har regisserat och han gör ju antingen mästerverk eller riktiga kalkonrullar. Det var det sistnämnda. Kanske inte den värsta man sett men manuset måste han skrivit när han varit stoned as hell. Fokuserat mer på revolvrar och nakna bröst än en vettig handling. Så tummen ner till Hell Ride!

Artisten Qwote kan nog utan tvekan läggas i samma fack som usher och akon. Vilket är ett fack som jag diggar stenhårt. Gillar dom sköna balladerna dom levererar. Blir lite Qwote-reklam bara för det =) En partylåt och en mer laid-back. Enjoy

Veckans Örongodis:
Flo-Rida feat Qwote - Hot like fire
&
Qwote - Shawty Its Your Booty


Veckans (udda) Örongodis:
Volbeat - Radio Girl


Imorgon, ny vecka, nya möjligheter

Puss i Ljumsken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0