"Brand New Attitude"

Söndag 21/9
Dagens humör: Kontrollerad


Söndagsblogg, dags att knyta ihop säcken och runda av veckan. En vecka som har varit lite som mellanmjölk (citerat Idol-Laila). Inga direkta toppar eller dalar utan allt har passerat förbi utan att beröra. Kanske har dom små shoppingäventyren påverkat mig en aning, fick liksom mersmak och ett ökat ha-begär =P Men öppnar man inte ögonen själv så finns det en verklighet som drastiskt hinner ifatt och knockar en =P.

Har känt vibbarna av att jag har tur i spel rätt länge nu utan att gör något åt det. Det är dags! Direkt när lönen kommer ska jag köpa en lott! Och den speciella lotten ska vara nyckeln till den ekonomiska tryggheten! YEEES!! =)

Jag fått en ny ögonsten att fantisera om . . . Har nämnt henne redan i bloggen, Laila Bagge. Idol-flamman som sitter i juryn. Den kvinnan är ju bedårande vacker. Som ett vin av bästa årgång =)

"I got a brand new attitude"

Pinsamt värre men jag måste bekänna och erkänna att jag har haft problem med skadeparasiter i lägenheten under helgen. En påse med pizzakartonger, matrester och annat gojs lockade till sig en bananflugearmé innan jag hann ta den till soprummet. Så jag har beväpnad med dammsugarn ensam tagit upp kampen mot dessa odjur. Jag vann slaget men inte kriget. Kampen är inte över än.Skaffar jag inte dagliga rutiner på min skräphantering så kommer dom växa sig starkare och forma en ny attack. Då kanske jag inte kan stå emot!

Veckans Örongodis:
Pink - So what


Veckans udda Örongodis:
The Roots - Don't Say Nuthin


Imorgon, ny vecka, nya utmaningar!

Puss i Ljumsken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0