Scrub & Oktoberfest

Tisdag 23/9
Dagens humör: Fridfull & Harmonisk


Vilken underbar höstdag! Jag som sågade årstiden så grovt igår men det får man äta upp idag när vädergudarna slår tillbaka. Efter det dagliga kneget så drog jag faktiskt en stund ner till älven och satte mig och filosoferade. Riktigt skönt att rensa huvudet och samtidigt njuta av en perfekt höstdag.
Blev en pratstund med Disse i kapsylparken också innan man byggde på sin kagge med lite McDonalds. Hör och häpna, dom har plockat bort Big Tasty. Har dom ingen skam i kroppen?! Det var ju den fetaste burgaren, i dubbel bemärkelse..! Det får bli Max framöver =P
Ne, det där med rätt och hälsosam kost är en svår livstil att bemästra. Inte för att jag givit något helhjärtat försök till att leva på sallad och minimjölk men tror jag uppskattar det omättade fettet lite för mycket för att ta ett avsked. Dock är det svårt att blunda för att vågen inte stannar under 90-strecket vilket är en oroande och ganska tydlig varningsignal.
Men för att visa hur mycket jag tar dessa signaler på allvar ska jag berätta att jag funderar på att dra till Tyskland och till Oktoberfesten! Fatta vilken upplevelse för en ölälskare som mig, bada i skummande budweiser. Göd mig i mjöööd =D

Vantage point synades ikväll tillsammans med bröderna. En rätt typisk amerikansk rulle fast ändå med lite annorlunda upplägg. Så den gick och genomlida men var inte direkt sevärd. Har lite svårt för filmer som framställer USA som störst, bäst och vackrast. Undantag Team America =P
 
Använde en såkallad scrub idag när jag duschade. Tydligen ska den fungera som ett sandpapper på huden och ta bort hudrester och annan skit =P Så när jag kom ut så var jag len som en barnrumpa. Lite modigt att ta med en sån fåfäng produkt till sportlife där det flödar av testosteron. =)

Ett låttips redan nu för den som gillar lite rockballader.
Avantasia - Cy just a little


Puss i Ljumsken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0