Chill & Soft Weekend

Fredag 18/9

Fredagkväll, skulle egentligen dragit med Frida o Richard på bio men orkade inte. Är helt slut. Blev ett segt arbetspass idag som följdes av två timmar energisk tennis me Skåneman. Jag vann!! 5-7, 6-4, 7-5 :P Tur de för är en sååå dålig förlorare :P
Kom hem för någon timme sedan o med tanke på att jag ska upp 05.00 imon så kändes en nio-bio lite överkurs.. när jag redan nu har tunga ögonlock liksom.
Fick handlat lite go mat innan jag hamna här vid datorn så imorgon efter jobbet ska jag laga lite gourmetmiddag :) myys!

Var ledig igår men gjorde inte väsentligt mycket trots möjligheterna. Nicole kom över en stund på dagen och åt pizza, det var la torsdagens höjdpunkt typ... haha, måste ta vara på dom lediga dagarna lite bättre framöver. Dega sig igenom tillvaron är inget som håller i längden. Aktivera dig Emil !!

Nu väntar en jobbhelg vilket kommer rätt lägligt. Verkar inte vara något vidare party på g ändå så varför inte tjäna lite cash istället? Nästa helg blir det nog mer drag då moi fyller år :P .. ska man försöka samla lite polers och möta nattvimlet med bästa partyhumör :) ..

Puss i Ljumsken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0