MayDay Monday

Måndag 21/9

Så var det måndag igen. Ny vecka att plöja sig igenom. Jobbhelgen är avklarad och lagd till handlingarna. Trodde att mitt nyktra jag och den stundande jobbhelgen skulle gå hand i hand men så blev det ju givetvis inte. På lördagen gick dom skilda vägar och det slutade med ett onödigt krogbesök.
Har varit ute i kungälv dom tre senaste helgerna. Dom två färskaste utgångarna har varit ruggigt tråkiga.. Dött, trist, deprimerande :P Nä, men det har varit riktigt dåligt med folk i kungälvs nattvimlet. Tror att den grymma utgången för tre helger sedan med kollegorna som faktiskt ägde rum i kungälv höjde mina förväntningar och inställning till utekvällarna på hemmaplan.. Men som sagt, dom två senaste helgerna har malt sönder det som den helgen byggde upp :P
Men saken är att om man är en go gäng (crazy meningsuppbyggnad som faktiskt är korrekt ;P) så behöver man inte leta sig till ngt flashigt ställe utan man drar festen dit man är, man är festen helt enkelt..

Annars har denna måndag bjudit på det vanliga, jobb --> träning --> ordentlig middag --> filmkväll... fast filmkvällen blir inte hos brorsan som sliter på jobbet utan i sin ensamhet.. vilket jag inte har något emot, jag är inte den översociala som måste ha folk omkring sig hela tiden. Jag uppskattar egentid :P

Tre saker jag stör mig på just nu:

¤ Russinkunder
¤ Socialdemokraterna (egentligen hela oppositionen o dess mediokra politik)
¤ Överskattade filmatiseringen av Stieg Larssons böcker (har man läst boken är det skottpeng på att säga att filmerna speglar böckerna på ett rättvist sätt)

Nu tror jag bestämt att det är dags att runda av ...

Puss i Ljumsken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0