Symptom of a Classic Cold

Onsdag 23/9

Vakna med ett par lätta symptom till förkylning i morse.. symtom som växte sig starkare ju längre dagen led. Till slut var jag tvungen att gå på det tunga artilleriet... Kan Jang !! :P Nu känner jag mig lite bättre än tidigare under dagen men känns fortfarande som jag har en potentiell förkylning som ligger o gror i kroppen. Får bli varm mjölk med honung innan jag tackar för idag o besöker john blund...

Varit en slitsam dag på jobbet, lång och stressig och med halsont o yrsel gjorde det inte arbetspasset lättare.. Men varför klaga? I dessa tiderna ska man vara glad att man har ett jobb att släpa sig till... Och ett hem att krypa tillbaka till :P nä, man hittar på sina egna vardagsproblem så man kan hålla sin självömkan vid liv..

Det börjar snart nalkas helg minsann. En helg som kommer bjuda på mkt trevliga aktiviteter... :) Fyller på fredag vilket även min pappa (!) gör och vi har slått samman vårt kalas med mamma (som fyller 28:e) och brorsan (som fyller 30:e) så det blir fyra flugor i en smäll :P Så mycket släkt väntas, en o annan tårtbit slinker nog ner..
På Lördag blir det lite poker me polarna på dagen och när klockan drar sig mot kvällen droppar lite tjejer in och vips så har det blivit en klassisk förfest :) Och denna gången SKA destinationen vara Göteborg!! Orkar inte med Kungälv en helg till, jag klarar det bara inte...

Dessutom väntas Oktoberfest infalla inom kort och det ger ju en legitima skäl att förtära mjöd dygnet runt, Woohoo ... lr?? :P

Puss i Ljumsken


Kommentarer
Postat av: Anonym

like yr blogg ;)

2010-02-21 @ 18:40:41
URL: http://alejandriita.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0