One Last Chance

Måndag 14/9
Redo för nystart !!


Shit, återigen sitter jag här och ska ge bloggen ett försök ... sista chansen sen får det vara nog, då lämnar jag bloggvärlden. Men först ska jag som sagt ge bloggandet one last chance..

När bloggade jag senast? April..! Och inlägget innan det? Februari..! O nu sitter jag här typ ett halvår senare och ska ge mig på det igen. Fasike, senast man blogga hade man sommaren att se framemot.. man var nyss hemkommen från Thailand och livet lekte. Inte för att det inte leker nu för mår bättre än någonsin men just det att sommaren är förbi nu o att vi helt enkelt drar mot en tristare årstid är ju lite synd.

Summerar man sommaren kan man väl säga att jag valde helt rätt veckor att ha semester på.. Tog dom enda soliga veckorna så där vart man ju lyckligt lottad. Sommaren är alltid en händelserik årstid. Man är mer benägen för äventyr och helger och vardagar liksom flyter samman.. finns inte den där skarpa gränsen som under resterande år där det e regel på att man ska knega o ha tråkigt på vardagar o sen får man ha sitt roliga på helgerna.
Nää, det är det som gör sommaren så skön. Varje dag erbjuder samma möjligheter :P..

Ingen idé att blicka tillbaka o försöka återge Emils sommar i detalj. Den var klart godkänd, thats it :)

Måndag idag o veckan har börjat med det sedvanliga fryspasset 5-15 o det minst lika sedvanliga träningspasset med kollegorna därefter. Dagens team bestod av magnus, annelie o johan.. Nu har jag precis pressat i mig en burk tonfisk och ska dra mig till brorsan där det bjuds på filmkväll :)
En bra start på veckan helt enkelt!! 

Puss i Ljumsken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0