Segerns sötma får vänta..

Dag 35

En veckas blogguppehåll.. har haft tankar på att kasta iväg ett nytt inlägg vid flera tillfällen i veckan men kommit saker emellan, viktigare saker uppenbarligen..

Jobbade idag trots att det ska vara min jobbfria helg.. Är ju lite lätt trög så lyckades med bedriften att lägga min 25-årsfest på den schemalagda jobbhelgen.. Så för att få ledigt nästa helg var man tvungen att ställa klockan tidigt och köra ett underbart jourpass..
Men nu är det avklarat och jag har rättat till mitt misstag :)

I över en månad har jag levt mitt nya sunda och aktiva liv.. Kroppen har reagerat bra på den brutala omställningen.. Tänker ta tillfälle i akt och boosta mitt självförtroende när man har lyckats med en sån här bedrift som faktiskt inte är helt enkel.. Många kan sitta och säga att dom ska göra och åstadkomma massvis men har man inte en genuin vilja bakom orden så betyder det inte ett skvatt.. 
Det är det som gör att man blir stolt över sig själv.. Att man har gjort verklighet av sin vision..

Veckan var snarlik föregående vilket är grymt då förra veckan var superaktiv.

Måndag 13/9 | Bröst, Rygg
Tisdag 14/9 | Axlar
Onsdag 15/9 | Armar + 1 timme Squash
Torsdag 16/9 | Motionssim 45 minuter
Fredag 17/9 | Framsida Ben, Baksida Ben, Vader
Lördag 18/9 | Mixat gympass
Söndag 19/9 | Vilodag

Fick returmatch i sqaush med skåneman i veckan och var verkligen ute efter segerns sötma.. Gick dessvärre inte som planerat.. Föll med 3-1 i set vilket ändå är ett fall framåt.. Förra drabbningen resulterade ju i hjärtflimmer men nu var flåset mer inom det normala..
Men nästa gång, då jävlar! Tredje gången gillt låter inte alls fel i mina öron :)

Om någon timma stänger alla vallokaler och det är dags att räkna rösterna.. Det är ju valdagen och det är nu man får veta hur ens tillvaro kommer att se ut dom närmaste åren.. Känner en liten gnutta spänning men den mest påtagliga känslan är nervositet för att oppositionen ska få makten.. Men jag tror och hoppas på alliansen! Imorgon vet vi :)

Det får avsluta bloggisen för denna veckan..

Puss i ljumsken






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0